Prowadzenie kont Klientów i Restauracji w Serwisie Internetowym do celów zakupu towarów i usług.
Do celów obsługi płatności internetowych za zamówione produkty za pośrednictwem Serwisu Internetowego i Aplikacji Mobilnej.
Do celów marketingu produktów i usług Restauracji Piwniczka.
Portale społecznościowe
Pliki cooki
Do celów marketingu Serwisu Internetowego.
Ad. 1. Utworzenie i prowadzenie kont Klientów i Restauracji w Serwisie Internetowym do celów zakupu towarów i usług.
Administratorem danych przetwarzanych w niniejszym celu jest
Restauracja Piwniczka, Kolendrowa 4, 81-589 Gdynia
email: kontakt@restauracja-piwniczka.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: kontakt@restauracja-piwniczka.pl
Odbiorcami danych są m.in.: Restauracja Piwniczka (w zakresie niezbędnym do realizacji zamówionych towarów i usług) oraz podmioty świadczące usługi teleinformatyczne Administratorowi np.: poczta elektroniczna, hosting itp.
Korzystanie z Serwisu Internetowego (m.in. składanie zamówień, prezentacja oferty) wymaga utworzenia konta użytkownika (klient, Restauracja, zwani użytkownikami). Klient może skorzystać również z możliwości złożenia zamówienia bez wcześniejszego założenia konta w Serwisie Internetowym. W obu powyższych przypadkach Administrator zbiera dane użytkowników w zakresie niezbędnym do świadczenia usług oferowanych za pośrednictwem Serwisu Internetowego i Aplikacji Mobilnej, a także informacje o ich aktywności w Serwisie Internetowym.
Administrator przetwarza dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu Internetowego (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), a także rejestruje aktywność Klientów w Serwisie Internetowym w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza również te dane w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania nim, a także w celach analitycznych i statystycznych.
Osoby, które dokonują rejestracji w Serwisie Internetowym, proszone są o podanie danych niezbędnych do utworzenia i obsługi konta. Takie dane można w każdym czasie usunąć. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu założenia i obsługi konta, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości założenia konta.
Konto w Systemie Informatycznym można założyć lub zalogować się na już utworzone konto również za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej.
Klient ma obowiązek posługiwania się podczas korzystania z Systemu Informatycznego tylko i wyłącznie z własnych danych osobowych pod groźbą naruszenia obowiązującego prawa w tym zakresie oraz dóbr osobistych osób trzecich.
Podanie danych osobowych przy zakładaniu konta użytkownika oraz późniejsze korzystanie z Serwisu Internetowego wymaga podania danych osobowych. Niepodanie tych danych uniemożliwia korzystanie z Serwisu Internetowego.
Ich przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Klient lub Restauracja lub do podjęcia działań na żądanie tych osób przed zawarciem umowy. (art. 6 ust. 1 lit b) RODO).
Ad. 2. Do celów obsługi płatności internetowych za zamówione produkty za pośrednictwem Serwisu Internetowego i Aplikacji Mobilnej.
Administratorem danych przetwarzanych w celu realizacji płatności internetowych jest Restauracja Piwniczka.
Dane osobowe Klientów korzystających z płatności przez sieć internet są przekazywane do wyspecjalizowanych firm zajmujących się obsługą płatności internetowych. Klienci podczas składania zamówienia z zastosowaniem płatności przez sieć internet są każdorazowo informowani przez jaki podmiot jest obsługiwana dana płatność.
Serwis Internetowy udostępnia Klientom usługę płatności poprzez internet za zamówione towary i usługi w Restauracjach.
Skorzystanie z opcji płatności przez sieć internet jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych koniecznych do przeprowadzenia płatności przez sieć internet skutkuje brakiem możliwości wykonania takiej transakcji. Ich przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Klient lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy. (art. 6 ust. 1 lit b) RODO).
Klient może również skorzystać z innych form płatności za zamówione towary i usługi m.in. z płatności gotówką i również poprzez terminal płatniczy Restauracji Piwniczka u dostawcy.
Dane osobowe przetwarzane w celu obsługi płatności internetowych mogą być dodatkowo przetwarzane w innych prawnie usprawiedliwionych celach administratora (art. 6 ust. lit. f RODO). Te prawnie usprawiedliwione cele to:
prowadzenie analiz aktywności i preferencji Klientów w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług.
ewentualne ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami.
Ad. 3. Do celów marketingu produktów i usług.
Administratorem jest Restauracja Piwniczka.
Dane osobowe są przekazywane następującym odbiorcom: pryba.online – web & graphic designer, Wicka Rogali 17, 83-441 Wiele, NIP 591-17-09-69 (w zakresie realizacji zleconej kampanii marketingowej), operatorzy telefonii komórkowej, dostawcy poczty elektronicznej, internetowe agencje reklamowe itp.
Klient musi wyrazić oddzielną, wyraźną zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych do celów marketingowych. Zgoda jego jest dobrowolna i nie ma wpływu na realizację zamówienia lub korzystanie z Systemu Informatycznego.
Administrator przetwarza dane osobowe Klientów Systemu Informatycznego w celu realizowania działań marketingowych, które mogą polegać na:
wyświetlaniu Klientowi treści marketingowych, które nie są dostosowane do jego preferencji (reklama kontekstowa), w tym w formie bannerów internetowych, tekstów reklamowych lub funkcjonalności typu „Push”;
wyświetlaniu Klientowi treści marketingowych, które są dostosowane do jego preferencji (reklama behawioralna), w tym w formie bannerów internetowych, tekstów reklamowych lub funkcjonalności typu „Push”;
kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa newslettera).
kierowaniu powiadomień SMS o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa newslettera).
W celu realizowania działań marketingowych Administrator w niektórych przypadkach wykorzystuje profilowanie. Oznacza to, że dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych Administrator dokonuje oceny wybranych czynników dotyczących osób fizycznych, w celu analizy ich zachowania, stworzenia prognozy na przyszłość lub zaproszenia do ponownego skorzystania z produktów i usług.
Ad. a) Reklama kontekstowa
Administrator przetwarza dane osobowe Klientów dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do Klientów reklamy kontekstowej (tj. reklamy, która nie jest dopasowana do preferencji Klienta). Przetwarzanie danych osobowych w tym celu odbywa się w związku z realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegającego na promowaniu własnej marki.
Ad. b) Reklama behawioralna
Administrator lub Procesorzy (podmioty z branży marketingowej) przetwarzają dane osobowe Klientów, w tym dane osobowe gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz innych podobnych technologii dla celów marketingowych, w związku z kierowaniem do Klientów reklamy behawioralnej (tj. reklamy, która jest dopasowana do preferencji Klienta). Przetwarzanie danych osobowych w tym celu obejmuje także profilowanie Klientów.
Ad. c) Newsletter
Osobom, które w tym celu podały swój adres e-mail, Administrator świadczy usługę newslettera. Podanie danych jest wymagane w celu świadczenia usługi newslettera, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości jego wysyłki.
Dane osobowe są przetwarzane:
w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
w przypadku kierowania do Klienta treści marketingowych w ramach newslettera – podstawą prawną przetwarzania, w tym profilowaniem jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie newslettera; prawnie uzasadniony interes Administratora polega na promowaniu własnej marki;
w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Klientów w Systemie Informatycznym, w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
W celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na ochronie swoich praw.
Ad. d) Marketing bezpośredni
Dane osobowe Klienta mogą być również wykorzystywane przez Administratora do kierowania do niego treści marketingowej różnymi kanałami, tj. za pośrednictwem poczty e-mail, drogą MMS/SMS-a. Takie działania są podejmowane przez Administratora wyłącznie w przypadku, gdy Klient wyraził w tym zakresie zgodę. Wyrażoną zgodę Klient może wycofać w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonał Administrator przed jej wycofaniem.
Ad. 4. Portale społecznościowe
Odbiorcami danych są m.in.: podmioty świadczące usługi teleinformatyczne Administratorowi np.: poczta elektroniczna, hosting, administratorzy serwisów społecznościowych itp.
Administrator przetwarza dane osobowe Klientów odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, Twitter). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania Klientów o aktywności Administratora oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na promowaniu własnej marki.
Ad. 5. Pliki cookies oraz podobna technologia
Administratorem danych przetwarzanych w niniejszym celu jest pryba.online – web & graphic designer, NIP 591-17-09-69, Wicka Rogali 17, 83-441 Wiele
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: studio@pryba.online
Odbiorcami danych są m.in.: podmioty świadczące usługi teleinformatyczne Administratorowi np.: poczta elektroniczna, hosting itp.
Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe, instalowane na urządzeniu Klienta, przeglądającego System Informatyczny. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Klienta w Systemie Informatycznym i dokonywanych przez niego czynności.
Administrator informuje, że pliki cookies są nieszkodliwe dla komputera lub innego urządzenia Klienta oraz jego danych. Administrator informuje także, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej lub Aplikacji Mobilnej, która nie pozwala na zapisywanie plików cookies na komputerze lub innym urządzeniu Klienta.
Zanim jednak Klient zdecyduje się zmienić domyślne ustawienia przeglądarki powinien pamiętać, że wiele cookies podnosi wygodę korzystania z Serwisu Internetowego. Wyłączenie cookies może mieć wpływ na wygląd i funkcjonowanie Serwisu Internetowego.
Administrator informuje, że możliwe jest również skasowanie plików cookies po zakończeniu danej sesji podczas korzystania z Serwisu Internetowego.
Informacje, które są zawierane w logach systemowych w związku z ogólnymi zasadami realizacji połączeń w Internecie wykorzystywane są przez firmę hostingową obsługującą System Informatyczny jedynie w celach technicznych oraz statystycznych.
- Cookies „serwisowe” i podobne technologie
Administrator wykorzystuje tzw. cookie serwisowe oraz podobne technologie (local storage) przede wszystkim w celu dostarczania Klientowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym Administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne oraz statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Klienta (komputer, telefon, tablet itp.).
Pliki cookies wykorzystywane w tym celu obejmują:
pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Klienta (identyfikator sesji) na czas trwania sesji (ang. user input cookies);
uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania na czas trwania sesji (ang. authentication cookies);
pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania (ang. user centric security cookies);
sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych (np. pliki cookies odtwarzacza flash), na czas trwania sesji (ang. multimedia player session cookies);
trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Klienta, na czas trwania sesji lub nieco dłużej (ang. user interface customization cookies),
pliki cookies służące do monitorowania ruchu na stronie internetowej tj. analityki danych.
- Cookies „marketingowe”
Procesorzy (podmioty z branży marketingowej) wykorzystują również pliki cookies do celów marketingowych, w tym w związku z kierowaniem do Klientów reklamy behawioralnej.
- Technologia Push
Administrator wykorzystuje tzw. technologię Push, która daje możliwość wysyłania powiadomień Klientowi, m.in. w związku z kierowaniem do Klienta reklamy. W tym celu Administrator przechowuje informacje lub uzyskuje dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Klienta (komputer, telefon, tablet itp.).
Ad. 6. Do celów marketingu Serwisu Internetowego.
Odbiorcami danych są m.in.: podmioty świadczące usługi teleinformatyczne Administratorowi np.: poczta elektroniczna, hosting, operatorzy telefonii komórkowej itp.
Działania marketingowe są realizowane w celu promowania Serwisu Internetowego przez Administratora. Stosowane działania marketingowe są tożsame z tymi opisanymi w „Ad. 3. Do celów marketingu produktów i usług” Administrator poprosił i uzyskał odrębną zgodę Klientów na przetwarzanie ich danych osobowych również do celów marketingowych własnych produktów i usług, w szczególności Serwisu Internetowego.